logo
Yükleniyor...
logo
add image
 BAŞKAN ALTAY ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE ESNAFLA VE VATANDAŞLARLA BULUŞTU

BAŞKAN ALTAY ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE ESNAFLA VE VATANDAŞLARLA BULUŞTU


5 Mayıs 2026 14:32    KONYA    218 okunma

KONYA -Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bir alışveriş merkezini ziyaret ederek esnafla ve vatandaşlarla bir araya geldi.  Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bir alışveriş merkezinde esnafla ve vatandaşlarla buluştu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada Konyalıların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Altay, “Hemşehrilerimizle her daim iletişim içerisinde ve gönül gönüle olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu doğrultuda şehrimizin önemli alışveriş merkezlerinden birinde hemşehrilerimizle sohbet ederek esnaf kardeşlerimize hayırlı işler diledik. Ortak akıl ve istişare kültürüyle hareket ederek şehrimizi daha ileriye taşımak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Şehrimiz için üretmeye, hizmet etmeye devam devam edeceğiz” diye konuştu.



Yorum Yap

Tüm Köşe Yazarları

ALİ DUYSAK
MİLLETİN OYU EMANETTİR, PAZARLIK MALZEMESİ DEĞİL!
Atiye Danış
Hukukta Güven ve Şeffaflık
AYFER KILIÇ
RÜYA GÖRDÜM EŞİM ALİ KILIÇ ‘a
Ayfer Turan
Can da Sen Canan da
DİLEM YASAK
CAN PARCAM CAN TANEM
Emel Topal
NE SEVDALAR FİLİZLENDİ
FERDA NAYMAN
ESKİ BURUKLUK
M.ilknur Öztürk
KERİM İLE ZEYNEP
Murat OKUDUCU
Kadim Semtimiz Fatih...
MUSTAFA ŞAYIK
ÖĞRETMENLİK SADECE BİR MESLEK DEĞİL BİR KARAKTER MESELESİDİR
Neval Kütük
NEDENSİZ MUTLULUK
RAMAZAN GÜÇLÜ
SANAL TEHLİKE
Tandoğu Yazıcı
Peyk Sınıfı
alt alan
alt alan
Yukarı