logo
Yükleniyor...
logo
add image
EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI

EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI


24 Haziran 2026 14:35    HABER: ALİ DUYSAK    83 okunma

GAZİANTEP- Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı’nda İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Şahinbey ilçesinde görev yapan okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi. Eğitimin sahadaki yansımalarının kapsamlı biçimde ele alındığı toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu. Toplantıda ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu. İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, konuşmasında eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim yılından ibaret olmadığını, süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurguladı. Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti. Toplantı, karşılıklı görüş ve değerlendirmelerin paylaşılmasıyla sona erdi.

 

HABER: ALİ DUYSAK 

 



Yorum Yap

Tüm Köşe Yazarları

ALİ DUYSAK
Artık Kopsun Kıyamet!
Atiye Danış
Hukukta Güven ve Şeffaflık
AYFER KILIÇ
PARÇA PARÇA
Ayfer Turan
Kandık
DİLEM YASAK
CAM KIRIKLARINI
Emel Topal
NE SEVDALAR FİLİZLENDİ
FERDA NAYMAN
SENI DÜŞÜNÜYORUM
M.ilknur Öztürk
KERİM İLE ZEYNEP
Murat OKUDUCU
Kadim Semtimiz Fatih...
MUSTAFA ŞAYIK
ÖĞRETMENLİK SADECE BİR MESLEK DEĞİL BİR KARAKTER MESELESİDİR
Neval Kütük
NEDENSİZ MUTLULUK
RAMAZAN GÜÇLÜ
SANAL TEHLİKE
Tandoğu Yazıcı
Peyk Sınıfı
alt alan
alt alan
Yukarı